15 Ağustos 2014 Cuma

Kitaplar Aşkına



Orjinal adı The Cherry Cola Book Club  olan yani, Kirazlı Kola Kitap Klubü olan kitabı biraz hayal kırıklığı ile okudum :)Bence, kitabın ismini Kitaplar Aşkına diye çevirdikleri için, kitap büyük bir beklentiye sebep oluyordu okuyucuda. Ama çok iyiydi , iyi ki de okumuşum diyemeyeceğim:) idare eder bir kitaptı benim için. Diyaloglar çok düz, karakterler çok sıradan ve zayıftı. Kitaplar Aşkına deyince, kitaplarla içli dışlı bir hikaye bekledim ama, hikaye çok da tatmin edici olmadı benim için:) Peki hikaye ne derseniz, bir kasabanın Halk Kütüphanesi, belediyenin fon yetersizliği yüzünden kapanma tehlikesi altında kalıyor. Kütüphanenin yöneticisi ve çalışanı ise onu açık tutabilmek için, kendilerine tanına süre içinde , kasabadaki kitapseverlerle birlik olup bazı çalışmalara başlıyor. İlk olarak bir kitap klubü açıyor. Burada hem hazırladıkları yemekleri yiyorlar hem de ortak karar verdikleri bir kitap ve onun karakterleri hakkında sohbet ediyorlar. Böylece kütüphaneye olan ilgiyi arttırmak ve kütüphaneyi ,okuyucu destekleriyle,  ayakta tutmak istiyorlar, bakalım başarabilecekler mi? Bu kitap klubünde adı geçen iki kitap vardı : Birincisi, Rüzgar Gibi Geçti , diğeri Bülbülü Öldürmek , ben de bu kitapları merak ettim , okuduğum bu kitap sebebiyle . Bu kitapları , özellikle Bülbülü Öldürmek kitabını,  elime geçince okumak isterim. Çünkü bu kitap ile ilgili geçen diyaloglar çok iyiydi, bahsi geçen bu kitabı çok merak ettim, beyazların ırkçılığını konu alıyormuş ve kitap zamanında çok ses getirmiş... Film uyarlaması ise oscar ödülleri almış. Sonrasında ise siyahilerin haklarını kazanmalarına sebep olmuş ...

Sonuç olarak, okunabilir bir kitap, kapak resmi ve kitabın adı güzel. Yalnızca okurken çok beklentiye girmeyin...

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12471705/?claim=adtxymyt8p2">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder