20 Mayıs 2015 Çarşamba

Rüzgar Gibi Geçti , Margaret Mitchell

"Kimi insanlar vardır, kırık bir şeyin parçalarını bir bir toplayıp yapıştırırlar, sonra da bu şeyi yeni sanmaya uğraşırlar. Ben öyle adam değilim Scarlett ..."


Yazar bu kitapta yer alan  önsözünde  demiş ki bu olağanüstü güzel kitabı hakkında: " Ben  iyi kitaptan anlarım bu yazdığım kitabı hiç iyi bulmuyorum."
Kesinlikle çok büyük bir alçakgönüllülük göstermiş , zira uzun zamandır kendisi sayfaca fazla olan; fakat bunun yanında da sözleri doyurucu, karakterleri güçlü ve kurgusu sürükleyici olan böyle güzel bir roman okumamıştım. 

Son bölümlerini de dün gece geç saatlere kadar nefesimi tutup okudum. Ah Scarlett ah sen ne güçlü bir kadınmışsın ama aşk konusunda biraz aldanmışsın dedim...



Bir kitapseverin ölmeden önce okuması gereken kitaplardan biri bence... Hele bir de  o kitapsever bir bayansa kesinlikle Rüzgar Gibi Geçti 'yi okumalı diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder