2 Ocak 2015 Cuma

Debbie Macomber , Küçük Mucizeler Seri Sırası

Blossom Sokağı'ndaki Kitap Sıralaması


1. Küçük Mucizeler Dükkanı ( The Shop Blossom Street)
2. Bir Yumak Mutluluk ( A Good Yarn)
3. Bahçemde Yeşeren Umutlar ( Susannah's Garden)
4. Kar Tanelerinin Bir Bildiği Vardır ( Christmas Letters) 
5. Mucizeler Dükkanı'na Dönüş ( Back on Blossom Street) 
6. Bir Dilekle Başladı Her Şey (Twenty Wishes) 
7. Yeni Başlangıçlar Mevsimi ( Summer on Blossom Street)
8. Sevginin Son Dileği ( Hannah's List)
9. Çiçeklerimi Rüzgara Verdim( A Turn In The Road)
10. İyi ki Geldin ( Starting Now)
11. Bir Buket Aşk (Blossom Street Brides)  


Bunlar benim yazarın kendi resmi sitesinden bulduklarım, Türkçe kitap isimlerini, söz konusu kitaplara bakarak tek tek yazdım:)
İlk defa bir yazarın seri kitabını oluşturmaya çalıştım kitaplığımda... 

Aslında okunma sırası önemli değil. Çünkü her kitabının başında ya da içindeki bölümlerde , önceki karakterin hikayeleri hakkında kısa hatırlatmalar yapılıyor ,ama sonuçta bu kitaplar bir Blossom Sokağı serisi ve  olay sıralamalarını takip edebilmek adına onları akışına, yani seri sırasına göre okumak daha iyi olur. 


umut & sevgi &aşk  konulu hikayelerle dolu sözkonusu seri kitaplarını,
bu tarz kitap seven herkese tavsiye ediyorum:)


1 yorum: